Pokiaľ máte funkčné umývacie centrum, možno hľadáte spôsoby, ako svoju investíciu ešte lepšie zhodnotiť. Možností máte rovno niekoľko a všetky majú jedno spoločné – zameriavajú sa na spokojnosť a na vernosť vodičov. 

Prečo mať u autoumývačky čistiaci zónu

Faktory, ktoré ovplyvňujú návratnosť investície a ziskovosť umývacích centier

Úspech a finančné výsledky umývacieho centra ovplyvňuje niekoľko faktorov. Dôležitá je správna voľba lokality (ideálne je autoumývačku umiestniť napríklad k čerpacej stanici) a samozrejme tiež aký typ autoumývačky zvolíte.

U investorov, rovnako ako u vodičov, v poslednej dobe prevláda obľúbenosť samoobslužných umývacích boxov

Pre vodičov ich výhoda spočíva v nepretržitej prevádzke a väčšom pocite kontroly nad výsledkom. 

Investori na samoobslužných umývacích boxoch oceňujú predovšetkým pomerne nízku obstarávaciu cenu a minimálne prevádzkové náklady

Ďalšou výhodou je možnosť umiestnenie boxov aj na veľmi malý pozemok a pomerne rýchla návratnosť investície (obstarávacia cena umývacieho centra s tromi boxmi sa investorom vráti priemerne okolo 5 rokov). 

Či už si však vyberiete samoobslužné umývacie boxy, portálovú alebo kefovú linku, jedno majú všetky spoločné. 

Pre maximálnu ziskovosť je nutné venovať pozornosť vodičom a ich potrebám – a umývacie centrum modernizovať, aby mali vodiči dôvod vracať sa práve k vám.

Čomu venovať pozornosť, pokiaľ chcete ziskovosť umývacieho centra priebežne zvyšovať?

Rozšírte svoje umývacie centrum o komplexnú čistiacu zónu

Všetko tak povediac pod jednou strechou vodiči ocenia. Možnosť vyčistiť nielen exteriér, ale aj interiér auta je pre nich príjemným bonusom. 

A pre vás napokon tiež – prečo by ste mali nechať zákazníkov utrácať u konkurencie?

Komplexná umývacia zóna je pre vodiča veľmi pádnym argumentom, prečo sa vrátiť práve k vám. Čím by ste mali svoje umývacie centrum vybaviť, aby ste zákazníkom naplnili všetky ich potreby?

Príjemným bonusom je tiež samoobslužný predajný automat, v ktorom si vodiči môžu zaobstarať drobnosti, ako je napríklad vôňa do auta.

Pokiaľ vodičom chcete dopriať skutočný nadštandard, za úvahu stojí tiež parfumovač, ktorý interiér auta príjemne prevonia, spoločne s dezinfekčným zariadením. Tým si môžete získaťplusové body napríklad u taxikárov a ďalších profesionálnych vodičov, ktorí služby umývacích centier využívajú najčastejšie.

Chcete rozšíriť svoje umývacie centrum a lepšie zhodnotiť svoju investíciu? Kontaktujte našich obchodných zástupcov, ktorí vám poradia, ako vašu autoumývačku vylepšiť.

Prečo mať u autoumývačky čistiaci zónu

Investujte do modernizácie umývacieho centra

Ako v každom podnikaní, aj pri prevádzke umývacieho centra je dôležité sledovať aktuálne trendy a na ich základe pravidelne modernizovať. 

Pokiaľ autoumývačku prevádzkujete dlhšie ako päť rokov, je na čase poobzerať sa, či by sa nedali vaše služby vylepšiť. 

V dnešnej dobe nestačí umývačku udržiavať prevádzkyschopnú. Dnešné moderné autoumývačky vodičom vedľa „samozrejmosťou” ako je rozmanitosť programov ponúkajú aj ďalšie funkcie. Napríklad mobilné aplikácie, ktoré umožňujú umývačku ovládať na diaľku, platiť onlinea zbierať body vo vernostných programoch.

Nepodceňujte pravidelnú analýzu trhu a konkurencie. Najnovšie technológie vám môžu zaistiť nielen väčšiu zákaznícku lojalitu as ňou vyššie zisky. Môžu tiež viesť k zásadným úsporám (napríklad nižšou spotrebou vody a energie) a tým k vyššej efektivite umývacieho centra.

Ponúknite vodičom zmysluplné vernostné programy

Výhodné ponuky a zľavy sú vec, na ktorú ľudia stále počujú. V rámci umývacích centier môžete vodičom ponúknuť vernostné programy, ktoré budú vodiča motivovať, aby sa vracali práve k vám. Obľúbenou formou sú napríklad dobíjacie kľúče, ktoré môžu zákazníci vkladať priamo do meničky v umývacom boxe.

Ide o výhodnú kombináciu ľahkého platenia s možnosťou okamžitej úspory v podobe zľavy z nabitého kreditu.

Rozšírenie samoobslužných boxov

Pokiaľ máte dostatok priestoru, najlepším spôsobom, ako zvýšiť ziskovosť umývacieho centra, je jeho rozšírenie.

Či už máte tunelovú, portálovú alebo samoobslužnú autoumývačku, rozšírenie kapacity vám umožní počas rovnakého času obslúžiť viac zákazníkov. Investícia do rozšírenia umývacieho centra je pritom oproti stavbe nového výrazne nižšia. 

Nemusíte riešiť pozemok, ČOV, ani inžinierske siete, najdrahšie záležitosti máte pripravené a stačí sa zamerať na samotný box.

Váhate, či sa vám rozšírenie umývacieho centra oplatí a či je vôbec na vašom pozemku možné? Kontaktujte našich obchodných zástupcov, ktorí situáciu zhodnotia a poradia vám, ako vaše existujúce umývacie centrum najefektívnejšie zhodnotiť. 

Bonusový tip: Nepodceňujte pravidelný servis

Nie je nič horšieho ako umývačka vyradená z prevádzky kvôli poruche, ktorej šlo ľahko predísť.pravidelná servisná prehliadka.Tej by ste mali umývačku vystaviť aspoň raz kvartálne a vždy pred zimným obdobím.

Dôležitá je tiež pravidelná renovácia autoumývačky, ako z preventívnych dôvodov opotrebovania materiálu, tak pre modernizáciu, Ktorá vám môže ušetriť veľa ďalších výdavkov. 

Prečítajte si viac o tom, aká je pravidelná renovácia umývacieho centra dôležitá a kedy je ideálny čas na modernizáciu v článku Čo sa skrýva za úspechom umývacích centier? Nielen lokalita a komplexné služby, ale aj pravidelný servis a renovácia.